وبلاگ

آستانه‌های هشدار، مروری بر دستگاه‌های Datexel

آستانه‌های هشدار، مروری بر دستگاه‌های Datexel

دستگاه های آستانه‌های هشدار DATEXEL دستگاه‌هایی با عملکرد آستانه هشدار هستند که امکان اندازه‌گیری کمیتی الکتریکی یا دما را از طریق ورودی آنالوگ دستگاه فراهم می‌کنند و هنگامی که مقادیر تعیین شده توسط کاربر محقق شد، ماژول یک یا چند کنتاکت رله را باز یا بسته می‌کند. بسته به نوع دستگاه، تبدیل سیگنال ورودی به سیگنال خروجی آنالوگ، ولتاژ یا جریان ممکن است.

آستانه هشدار

دستگاه‌های ما با عملکرد آستانه هشدار (آلارم)

دستگاه آستانه هشدار DAT5024-P

دستگاه DAT5024-P قادر است سیگنال‌های ولتاژ یا جریان نرمالایزشده را در ورودی خود بپذیرد؛ همچنین می‌تواند مستقیما با سنسورهای دما از نوع ترموکوپل یا مقاومت حرارتی، ارتباط برقرار کند. ورودی جریان این امکان را می‌دهد که سنسورها و کانورترهای فعال و غیرفعال را از طریق منبع تغذیه (Vaux) متصل کنید. دو آستانه، ماکسیمم و مینیموم، را می‌توان از طریق دیپ‌سوییچ پیکربندی کرد و مقدار آنها را با کار روی پتانسیومتر جلوی دستگاه تنظیم کرد. مقدار هیسترزیس و زمان تاخیر برای آستانه‌ها را می‌توان با استفاده از پتانسیومتر مناسب تنظیم کرد.
اگر می‌خواهید برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشید، می‌توانید دستگاه را با آستانه هشدار DAT5024-P با استفاده از کامپیوتر شخصی پیکربندی کنید و نوع ورودی، آستانه‌های مداخله، رها کردن و تاخیر را بدون استفاده از نقاط تست و پتانسیومتر تنظیم کنید.
فرآیند برنامه‌ریزی از طریق نرم‌افزار را می‌توان با اتصال دستگاه به کامپیوتر شخصی، با استفاده از کابل ویژه CVPROG که توسط DATEXEL ارائه شده و به طور جداگانه فروخته می‌شود، بدون نیاز به اتصال به منبع تغذیه خارجی، انجام داد.

دستگاه آستانه هشدار DAT5024-AO

دستگاه DAT5024-AO می‌تواند سیگنال‌های ولتاژ یا جریان نرمالایزشده را در ورودی خود بپذیرد؛ همچنین می‌تواند مستقیما با سنسورهای دما، از نوع ترموکوپل یا مقاومت حرارتی، ارتباط برقرار کند. ورودی جریان، امکان اتصال سنسورها و کانورترها، فعال و غیرفعال، را فراهم می‌کند چون یک منبع تغذیه (Vaux) برای تغذیه این دستگاه‌ها در دسترس است. این دو آستانه را می‌توان از طریق دیپ‌سوییچ‌ها، هم به عنوان حداکثر آستانه و هم به عنوان حداقل آستانه پیکربندی کرد. مقدار آستانه با کار روی پتانسیومتر قرار داده شده در جلوی نگهدارنده، تنظیم می‌شود. همچنین می‌توان با استفاده از یک پتانسیومتر، مقدار هیسترزیس و زمان تاخیر را برای آستانه‌ها تنظیم کرد.
اگر پیکربندی توسط دیپ‌سوییچ انجام شود، خروجی آنالوگ به طور پیش‌فرض 4-20mA در رابطه با بازه‌های جدول «نوع ورودی» است.
با برنامه‌ریزی کامپیوتری، می‌توان نوع ورودی، آستانه مداخله و رهاسازی، تاخیر و خروجی آنالوگ را بدون استفاده از نقاط تست و پتانسیومتر تنظیم کرد.
فرآیند برنامه‌ریزی از طریق نرم‌افزار را می‌توان با اتصال دستگاه به کامپیوتر شخصی، با استفاده از کابل ویژه CVPROG که توسط DATEXEL ارائه شده و به طور جداگانه فروخته می‌شود، بدون نیاز به اتصال دستگاه به منبع تغذیه خارجی، انجام داد.

دستگاه آستانه هشدار DAT5028

دستگاه دارای آستانه هشدار DAT5028 که در نسخه‌هایی با دو یا چهار رله خروجی تعریف‌شدنی است، در مرحله سفارش موجود است که می‌تواند سنسورهای RTD و Tc یا سیگنال‌های mV، V یا mA متصل به ورودی آنالوگ یونیورسال را دریافت کند.
با استفاده از دکمه‌ها و صفحه‌نمایش 4 رقمی قابل دسترسی در جلوی دستگاه، می‌توان دو یا چهار آستانه هشدار مختلف را پیکربندی کرد.
هر آستانه هشدار یک رله خروجی را کنترل می‌کند.
سیگنال ورودی را می‌توان از خروجی آنالوگ در یک سیگنال ولتاژ یا جریان، بازمخابره کرد، که با استفاده از دیپ‌سوییچ‌های واقع در کنار دستگاه، قابل پیکربندی هستند.
ایزولاسیون گالوانیکی در 1500Vac در تمامی مسیرها، تمامی اثرات ناشی از حلقه‌های زمین را (که ممکن است وجود داشته باشد) از بین می‌برد؛ امکان استفاده از دستگاه را حتی در سخت‌ترین و شدیدترین شرایط محیطی فراهم می‌آورد.

تریپ آمپلی فایر دات اکسل

اگر سوالی دارید یا برای اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید؛ تیم متخصصان حرفه‌ای ما، برای انتخاب محصول موردنظرتان در کنار شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code